11 Haziran 2013 Salı

Türk Sanat Müziği Yaz Konserimizi verdik...





Ne güzel konserdi  :)
Konserimizin videosu henüz elime geçmedi tabii.
Zaten konser biteli henüz sadece 2 saat oldu. Daha eve yeni geldim...
Bunlar, kardeşlerimin kendi kameralarıyla çektiği kısacık kısacık görüntüler...
Tabi bu görüntülerde bana biraz torpil yapmışlar ama, asıl cd elime geçince konserin bütün harika şarkılarını sizlere dinleteceğim...
Şimdilik sadece çok amatörce çekilmiş, titrek görüntüler ve benim sumumuma şöyle bi bakalım mı? :)
Bir iki yerde dilim sürçtü ve bundan çok utandım ama yapacak bir şey yok, oldu bir kere...
Amaaan, kekeleyip durduğum da zor bir kelime olsa bari..Necdet TOKATLIOĞLU' nun soyadına o an bir türlü dilim dönmedi..TOKATLIOĞLU diyene kadar resmen can çekiştim ya :)))


En güzel şarkılarla kalın :)
-
-
-
-

3 yorum:

  1. severim senin sunumunuu.çok başarılısın bu konuda da.herkes muhteşem,şarkılar,sesler...bravo size.ayakta alkışlıyorum..

    YanıtlaSil
  2. videoyu bekliyoruz Figenablacım, hepinizin gönlüne sağlık.

    YanıtlaSil
  3. galiba benim yaş kuşağına yakın olanlar hep çok seviyoruz sanat müziğini...
    tamam kuzucuklarım konserin asıl videosu da en kısa zamanda geliyor..
    çook teşekkürler sizlere :)

    YanıtlaSil