22 Haziran 2013 Cumartesi

Sevimli sözler :)

sizdeki üç şeyi görebilen insana güvenin..
gülüşünüzün arkasındaki KEDERİ,
öfkenizin ardındaki SEVGİYİ,
sessizliğinizin arkasındaki nedeni...
*
*
*
bir kadın konuşurken
AŞKIM, CANIM diyorsa mutludur,
bunları söylemeden konuşuyorsa sinirlidir,
isminle hitap ediyorsa ÖLDÜN!! :)
*
*
*
bazan alıp başımı gitmek istiyorum..
ama ya gittiğim yerde internet yoksa diye düşünüp vazgeçiyorum..
*
*
*
her insan hata yapoabilir..
önemli olan bunu BANA yapmaması...
*
*
*
kendini herkesten yukarıda görenler ;
balon da yukarıda ama içi boş..
*
*
*
bazan susmak en büyük cevaptır,
ama laf sokmak varken neden susayım ki..
*
*
*
kavgadan sonra neden kadın değil de erkek, ceketini alıp dışarı çıkar?
çünkü kadınlar, üzerine ne alıp çıkacağına 2 saat karar veremezler..
*
*
*
kadına neden ayı armağan eder ki erkek,
baktıkça beni hatırla mı demek istiyor.
*
*
*
ALLAH sevdiğine kavuştursun diyen dilenciler nerdesiniz verin lan paralarımı
*
*
*
5 Dakika Önce Tanımadığım Bi Numaradan Mesaj Geldi, ''Gamze Nerdesin '' Yazmış, Bana Atmış . Ben de Cevap Olarak ''Evde Yalnızım, Gel.'' Dedim. Umarım Gamze'nin Babası da Evdedir... :))
*
*
*
Çekik gözlü birinin Japon'mu Çin'limi olduğunu anlamak için elinden tutun. Yapışıyorsa Japon'dur Kolu elinizde kalıyorsa Çin'li
*
*
*
Bütün olmaya çalış! Olamıyorsan işe yarar bir parça ol ve bütüne katıl...
*
*
*
Gizli numara yoktur, unutamamış eski sevgili vardır
*
*
*
Bilirim gidenlerle ölünmez ama , kalanlarla da yaşanmıyor..
*
*
*
etrafım KALABALIK ama hepsi MERHABALIK.
*
*
*
Sana verdiğim değere yakışır şekilde hareket etmeyi öğrendiğinde gel, yeniden tanışalım.
*
*
*
Küfür etmiyor olmam, hak etmediğin anlamına gelmez.
*
*
*
Neden güldüğünü açıklamaya çalışırken daha çok gülen insan samimiyeti diye bir şey var.
*
*
*
Mutlu olsam bile üzüntülü şarkılar dinleyerek kendimi zorla depresyona sokuyorum. Bünye alışık değil çünkü mutlu olmaya.
*
*
*
Karakterimle tavrımı karıştırma. Karakterim benim kim olduğum, tavrımsa senin kim olduğuna bağlı.
*
*
*
dünyanın en büyük haber alma teşkilatının adı DEDİKODUdur..
*
*
*
İki kadın birleşince dedikodu yapar diyen erkek, başka bir erkekle kafa kafaya verince atom altı parçacıkları mı tartışır ?


*
*
*
Arkadaş insanın yapacak hiçbir şeyi olmadan, konuşacak hiçbir laf bulamadan sessizce birlikte olabildiği kişidir.
*
*
*
Öleceğim zaman O’nu çağırın , Son nefesimde O’na bi tek şunu söyleyeceğim; Öyle gidilmez böyle gidilir …
*
*
*
Erkekler gibi küfür eden, sigara vs. içen, sizin yaptığınızı biz de yaparız diyen kızlar; Ayakta işeyin de göreyim.
*
*
*
Aşkın her halini gördüm ! O yüzden artık ne hali varsa görsün
*
*
*
insan parasını kaybedince fakir, özgürlüğünü kaybedince esir, aşkını kaybedince şair olurmuş
*
*
*
Üzülme! Bir şey olmuyorsa ya daha iyisi olacağı için ya da gerçekten de olmaması gerektiği için olmuyordur
*
*
*
Peynir-Ekmek Yersen Gariban Olursun, Ama; Peyniri, Ekmeğin Üzerine Koyar, Bir'de Kürdan Saplarsan, Sosyete Olursun
*
*
*
Ne yani, Papatyada bir yaprak daha olsaydı beni sevecek miydin?
*
*
*
Özlersin, bi sigara yakarsın Üzülürsün, bi sigara yakarsın Sıkılırsın, bi sigara daha Duygusal insanlar bu yüzden çabuk ölüyorlar işte
*
*
*
Kusura bakma ' demene gerek yoktu giderken
Ben sana bile bakmaya kıyamazken, kusuruna nasıl bakayım?
*
*
*
O mükemmel değil, sen de mükemmel değilsin. Asıl soru birbiriniz için mükemmel olup olmadığınız.
*
*
*
Tutacak el bulamazsam koyar cebime gezerim, sıkıntı değil.
-
-
kan ve gül, gülle diken, sevgim ve sen, benle de kazım. herkes takımını anladı mı?
-
-
-
Meryem Uzerli haftada 40 bin lira aldığı halde tükenmişlik sendromundan dertleniyorsa, ben aslında yokmuşum sanırım, hiç olmamışım.
-
-
-
Türk erkeğinin kız kankasına bakış evrimi:
 kanka..anka..nka..ka..a..aş..aşk..aşkı..aşkım..şkım..kım..ım..m..motor..kapanış
-
-
-
Sarışınlara aptal deriz ama bi sarışın görünce aptala döneriz. Bu da çok ilginç
-
-
-
Gerçek bir baba asla arabada navigasyon cihazı açtırmaz, kimseye adres sormaz. Yolu 40 kere kaybetse de o cihaz asla açılmaz.
-
-
-
Haftasonu sahilde mangal yapanlar yüzünden 3-5 seneye tavuk da nesli tükenen hayvan sınıfına girebilir, günde 10 kilo tavuk yiyen aile var.
-
-
-
Ruh halim : köpek balığını kovalayan çılgın hamsi
-
-
-
sabah uyandığımda alarmın çalmasına daha 2 saatin olduğunu gördüm, sevinçten uyuyamadım... uykusuzum..
-
-
-
Gelen misafir (lavabo neresiydi?) diye soruyor sanki 40 odalı malikanede yaşıyoruz biz en fazla 4 tane kapı var , git bul kendin
-
-
-
Kıskanmak keşke bir meslek olsa abi, Paraya para demem he, Öyle yani
-
-
-
Kanuni'ye acıyorum bazen. İnsan kendi evinde pijamayla gezmedikten sonra,yemişim sarayı saltanatı.
-
-
-
Bir keresinde bir olayı tam altı farklı kızdan "Aramızda kalsın" diye dinledim.
-
-
-
Adam 100 tl bozduramadı diye otobüse bedava bindi, hiç parası olmasa binemezdi işte kapitalizm bu.
-
-
-
Etek boyuyla namus,pantolon rengiyle erkeklik ölçen bir milletiz.
-
-
-
Esmer erkekler pembe pantolon giymesin lan. Çilekli Max gibi dolaşıyorsunuz ortalıkta.
-
-
-
Estetik merkezleri saçı tüyü bırakıp kafaya güneş gözlüğü ekse talep patlaması olur, o güneş gözlüğünü kafasına takıp ömür geçirenler var.
-
-
-
Vejeteryanların parayla yediği salatayı, lahmacunun yanında bedava veriyorlar.
-
-
-
+Faturayı sizin adınıza mı keselim?
-Hayır, gölgelerin gücü adına
-
-
-
Bütün erkekler aynısınız diyen kızlar, elinizi vicdanınıza koyun ve cevap verin; Brad Pitt'le, İzzet Altınmeşe aynı mı?..!
-
-
-
-Merhaba ben rapor almak istiyorum.
+Şikayetiniz nedir ?
-Okula gitmeyince yok yazıyorlar
-
-
-
Her sabah kendi uyandığında çeşitli seslerle tüm evi uyandıran ve her gece uykusu geldiğinde 'hadi sen de yat artık' diyen tek kişi annedir.
-
-
-
Hani böyle trip atmaya çalışıp (by) dersin. Sonra onun (yaa yapma böyle) demesini beklerken (by) der. İşte o an ölüm gibi
-
-
-
2 kilo 750 gram doğmuşum. Tamda baskında yakalanmış uyuşturucu kilosu gibi degil mi? Hayatımın her dönemi atraksiyon
-
-
-
-Çok şişmanım.
+Öyle deme her şişman kızın arkasında güzel bir kız vardır.
-Teşekkürler.
+Çekilir misin arkandaki kızı göremiyorum
-
-
-
pazarda gezerken aniden kaybolan annenin eline david copperfield su dökemez.
-
-
-
Pamela Anderson bir daha Türkiye’ye geldiğinde Kent’in bayram şekeri reklamında oynasın zira eli öpülecek yaşa gelmiş
-
-
-
Aslında aptal sarışın olmak da güzel herkesin beklentisi düşük kasmaya gerek yok
-
-
-
Bir Türk sıcaklık birimi olarak (Evde atletle dolaşıyorum.)
-
-
-
Metin Şentürk’le yatıp Zekeriya Beyaz olarak kalkmak istemem doğrusu..bazı atasözlerimiz gerçekten çok iğrenç.
-
-
-
bir kıza (kelebek gibi duruyosun) desem hoşuna gider; ama (yarın geberecek gibi duruyosun) desem kafamı kırar. Al sana üslup farkı
-
-
-
Hayata herzaman pozitif bak!! Mesela, Çirkin biri olduğunu düşünme. Güzel bi maymun olduğunu düşün
-
-
-
Fırıncı (Ohhh bak sana sıcacık ekmek veriyorum.) dedi. (Abi nasılsa eve gidince annem bayatları yedirecek.) dedim. Sarıldık, Ağlaştık.
-
-
-
Türk kadınının her yaz öncesi duası:
Diyet ettim Allah rızası için 5 kilo vermeye..amiin..
-
-
-

KIZ ÜŞÜDÜM DEDİĞİNDE:
1-) Kıza ceket verme FLÖRT EVRESİ
2-) Sarılma SEVGİLİ EVRESİ
3-) Ben de üşüdüm ÖKÜZLÜK EVRESİ
4-) Üstünü kalın giyseydin CAMIŞLIK EVRESİ
-
-
-
Sevgilisi olduğu halde, facede ayrılık sözleri yazanlar bi odaya toplansın; benzin ve çakmakla bişey denicem
-
-
Otobüste kime aşık olsam bir sonraki durakta iniyor, bundan böyle uçaktaki birine aşık olacam, sıkıyorsa insin
-
-
kadına neden ayı armağan eder ki erkek,
baktıkça beni hatırla mı demek istiyor.?
-
-
Facebookta şöyle bi profillere baktım da herkes yüksek okul mezunu, doktorlar, öğretmenler, çok mahcup oldum bi cahil benim galiba
-
-
Şeytandan Bir Not; Ben daha iyisini yapana dek en iyisi Kadınlar..!
-
-
Bazen içimden çok ayıp küfürler etmek zorunda bırakılıyorum
-
-
Toplumun %80'inin AVM'ye karşı olduğu, %95'inin de AVM'den çıkmadığı bir ülke düşünün.. Çok düşünmeyin la o ülkede yaşıyorsunuz zaten.
-
-
Otobüste yanına oturan amcanın 9 liralık hacıyağı senin 100-150 liralık parfümünü bastırır ya..
-
-
Bütün erkekler aynı diyen kız..
Hepsini denemek zorundamıydın
be güzelim..
-
-
(I am 18 years old) yazısını (ay em onsekiz yirs old) diye okuduysan sen de bizdensin.
-
-
Hepinizin bin küsür liralık telefonları olabilir. Ama 41 kuruşluk ( Özledim ) mesajına hasretsiniz.
-
-
Adamın biri Temel’e :
-Siz Karadenizliler,niye her soruya soruyla karşılık veriyorsunuz?
Temel cevap vermiş :
-Niye soraysun?
-
-
İlk defa Windows'a hata raporu gönderdim, şu an Bill Gates ve ekibi bizim eve geldi.
-
-
Alkolden sonra aklıma geliceksen.
İşkembe çorbasından farkın ne?
-
-
Üzgünüm artık Seninle olan tek ortak yanımız , Kromozom sayımız...
-
-
Amca 60 yaşına basmış Twittera "ben seçilmem seçerim" diye yazmış,kesin hacca gidecekti, kurada adı çıkmayınca diyanete trip atıyor
-
-
O kadar güzel rüyalar görüyorum ki bazen korkuyorum yarıda kesilip Premium üyelik soracak diye.
-
-
İnsan kafasına bir şey takınca gerçekten uyuyamıyormuş. bereyi çıkarınca daha iyi oldu.
-
-
Bugün, Fermuarı icat edenin ölüm yıl donümü onun anısına fermuarları yarıya indiriyoruz
-
-
Yeni Dönem Öğrencilerinin Ödev Akışı: Google + Vikipedi > Kopyala → Yapıştır → Sözleri Biraz Değiştir → Yazdır → ÖDEV TAMAM
-
-
hocam yüzünüze güldüğüme bakmayın, iç sesim sülalenize kadar uzanıyor.
-
-
Candy Crush oynamaktan beynim sulandı, sokakta aynı renk giyen adamları birbirine tokuşturcam yakında.
-
-
eyüp sabri tuncerle mahmut tuncer bana akrabalarmış gibi geliyor.
-
-
gelmiş 40 yaşına hâla twitterde, karşılıklı takip ederim yazıyor. senin artık stv den cüzleri takip etmen lazım, çok yanlış gelmişsin.
-
-
İsimlerine ousan,ayshe,ayshu,beqüm,qisem gibi harf ekleyip çıkaran insanlar; nece konuşuyorsunuz siz lan ?
-
-
Annem (Küçükken Yaramazdı) Derdi..bana…. Evet Anne Küçükken Yaram Azdı.
-
-
Benden nefret ettiğini duydum. Eğer seni düşünecek vaktim olsa, inan bende senden nefret ediyor olurdum
-
-
Küçükken öldürdüğüm serçenin yavruları olduğunu öğrendikten sonra annesiz kalmasınlar diye yavrularıda öldürmüştüm. Bir insanda vicdan olacak işte bendeki gibi.
-
-
Otobüste bi kız benimle konuştu lan.Düşünebiliyomusunuz benimle konuştu.hafiften yavşadı sanırım o kadar kişi varken bana parayı verdi uzatırmısın dedi, bana güveniyor resmen.
bi ilişkide en önemli şey güvendir zaten.
-
-
Bazen kendime çok kızıyorum ağzımı burnumu dağıtasım geliyor. Sonra diyorum ki bırak itle kopukla uğraşma. Sonra diyorum ki sen kime it kopuk diyon. Sonra diyorum ki dur tamam sakin.
-
-
Anneme intihar edicem
desem (2 lokma bişi atıştır aç
karnına gitme oralara) der.
Kadın kontrolü elden hiç
bırakmıyor.
-
-
Kızın ismi Sümeyyenur Hacıfettahoğlu. İsminden nur yağıyor adeta, söylerken bile sevap işlemiş gibi hissediyorsun.
-
-
Sakız üretip adını (Yasaklar) koyucam. Sloganda hazır.
(Yasaklar çignenmek içindir.) Nasıl? Tam bi zehir evladıyım dimi? Beni çılgın beni.
-
-
102 yaşındaki adamın kalbine pil takmışlar. Ulan o adama trafo bağlasan yaşamaz boşuna masraf.
-
-
-bu ne lan ?
-abi küpe...
-karı mısın sen ?
-abi yavuz sultan selim de taktı.
-padişah mısın lan sen ?
-
-

Bu sabah da onun günaydın mesajıyla uyanmadım.. "gynatdım" yazmış.. alışamadı gitti şu dokunmatiğe..
-
-
Kitapçı girişindeki mizah dergilerini ayakta beleşe okuyup hayvan gibi gülen,sonra dergileri yerine koyup çıkan bi 5 milyon kişi olmuşuzdur.
-
-
Dahi anlamındaki de'yi ayrı yazamayan birinin yazdıklarını beğenme ihtimalim otomatik olarak ortadan kalkıyor.
-
-
Dram: Yatılı9 misafirlikte sabah , ev sahibinden saatlerce önce uyanıp, açlıktan ölmek.
-
-
ilişkilerde müzeyyen senar evrimi: ilişki öncesi;dalgalandım da duruldum. ilişki başı;benzemez kimse sana. ilişki sonu;kimseye etmem şikayet
-
-
"seninle büyük günahlara girmek istiyorum" diyen kıza "karşılıklı küfürleşelim,küfür çok günah" dedim. 1 kez küfretti gitti.. çabuk sıkıldı.
-
-
Komşunun balkonundan çatal bıçak sesleri gelmeye başladığına göre yaz sezonu resmen açılmıştır. Hayırlı uğurlu olsun.
-
-
Soruşturma kapsamında İstanbul Emniyet Müdürlüğü'ne çağrılacak kadar önemli bir kişi olamadım hiçbir zaman. Ya kahveden alındım ya da evden
-
-
biraz önce google earth'den baktım ne A şehri var ne B şehri var. bunca yıl bizi yemiş hocalar.
-
-
Bizim ülkemizde doğup başka ülkelere dökülen akarsuları samimi bulmuyorum.
-
-
biz seni doktor olacaksın diye okula gönderelim okutalım, sen git pasta börek yap. hakkımızi helal etmiyoruz sana - dr. oetker'in ailesi
-
-
"Üç tarafımız denizlerle kaplı ehelehele" diye övünürler bi de , Eurovision'da puan verecek komşumuz yok lan,
-
-
"telefonun çalmıyorsa aramayan benimdir" lafa bak . belki babam aramıyor. sen kimsin.
-
-
Gölgelerin gücüne gitmesin ama güç bende artık..
-
-
Yalnızlık, kolayı 2.5 litrelik şişeden içmektir... Ya da temiz bardak yoktur.
-
-
kim bilir şu an kaç kişi selinlerde ders çalışıyor.
-
-
Samimi davrandım Yosma oldum. Hoşlandığımı söyledim Sürtük oldum. Sessiz kaldım Buzdolabı oldum.
-
-
Yarın sabah erken uyanmak zorunda olmayan herkesten nefret ediyorum.
-
-
Önceliğin olmalıyım alternatifin değil.
-
-
mutfaktan bişeyi saklayıp annemin bana nerde diye sormasını bekledim ve yılların öcünü aldım: "nereye koyduysan oradadır" :))
-
-
liseye gideseye kadar mantı'yı çok ayıp bi yemek sanıyodum. Hep "ayıptır söylemesi akşam evde mantı vardı" diye bahsediyodu herkes!
-
-
bir hava yolu şirketi kursam adını "zembil hava yolları" koyardım.her iniş anonsunda"gökten zembille indiniz" der,müşteriyi havaya sokardım.
-
-
Benzine elektriğe doğalgaza %1000 zam yapılsa dahi tepkisiz kalınır ama twittera facebooka erişim engellenirse iç savaş çıkar yemin ederim.
-
-
Annem "yeter" dedikten sonra 2 kaşık daha koyduğu için tabak daha boşken "yeter" diyorum. O da hiç tepki vermiyor otomatiğe bağlamış kadın..
-
-
Bugün kendimi Serdar Ortaç şarkısı söylerken yakaladım hemen gidip tövbe ettim. Abdest alıp, şükür namazı kıldım.
-
-
Bugün dizi ve filmlerde kahvaltı masasında hiç dokunulmayan portakal suyu kadar yalnızım.
-
-
Ahiret günü anneme eve ayakkabıyla bastığım sahneleri göstermezler umarım.  VTR'lerde var çünkü hepsi, biliyorum.
-
-
Facebookuna kendi fotosunu hiç koymayıp ot, çiçek, böcek koyan tipler çirkin olduğunuzu biliyoruz boşuna saklanmayın, sobe sobe sobe
-
-
Güzellik benim için ikinci planda. Kızın abisi var mı yok mu o mühim!.
-
-
-Bence sürü psikolojisi diye bir şey yok.
-Bence de yok.
-Bence de.
-Bence de
-Bence de.
-Bence de.
-
-
Babama "bankaya soyguncular girdi, beni rehin aldılar, polis gelmeseydi öldüreceklerdi" desem, "faturayı yatırdın mı sen onu söyle" der.
-
-
Uyku cidden güzelleştirseydi, Ayılar Dünya güzeli olurdu.Zekama hayranım.
-
-
tüm çiçekçilerin sevgililer gününü kutlarım. bugün onların günü.
-
-
O değil de ilerde evleneceğim kişi kim bilir şuan kiminle konuşuyor. Allah belanı versin doğmamış çocuklarından utan.
-
-
Ben kıskanmayı beceremiyorum ya. Bildiğin öldürmek istiyorum.
-
-
ha sevdiğin kişi seni sadece arkadaş olarak görmüş, ha alışverişe gittiğin mağazada seni personel sanmışlar.
-
-
Daha 10 yaşında "anılarım depreşti" yazmış,ne oldu güzelim altına işediğin günler mi geldi aklına?
-
-
Peçeteye burnumuzu sildikten sonra açıp ne çıkarmışız acaba diye bakan insanlarız bizden zarar gelmez
-
-
Moraliniz bozukken sizi güldürmek için bütün saçmalıkları deneyen kişiyi kaybetmeyin. Nesilleri tükendi çünkü
-
-
uykunun değerini sabah kalkarken anlayıpta, yinede her gece geç yatanlar burda mı? :))
-
-
+Ağladın mı sen?
-Evet, nerden anladın?
+Kolunda sümük var.
-
-
Bazen “ah şu mesafeler olmasa diyorum” iki saattir, iki metre uzağımdaki kumandayı nasıl alabilirim? diye düşünmekten helak oldum.
-
-
Otobüse bindiğinde güneşin hangi tarafa geleceğini hesaplayıp diğer tarafa oturanlar Einstein’dan daha zekiler bence.
-
-
Kelebeklerin hayatı; – Akşama ne yapayım aşkım? + Helva yap salak karı.
-
-
çocukken garsondan kola istediğimizde "kola yokmuş dimi abisi? ayran varmış!" diyen ebeveynleri toplayıp sütaş'a satacağım...
-
-
Sevgilimden kurtulmak isteyince, kendisine fear factore katılmayı teklif edicem…
-
-
Bir kere de saz ve orkestra arkadaşları birlik olup solistte teşekkür etsin istiyorum…
-
-
Bir gün çok zengin olursam yalıma kesinlikle hizmetçi, şoför almayacağım. Şeytana uyarsak hangisi gammazlıcak tribiyle yaşayamam…


3 yorum: