1 Haziran 2013 Cumartesi

Amigurumi kız bebek



Bu seferki bebeğime tek tek saç yapacağım..Hem de kızımın artık kullanmadığı postişinden...


Daha başladığım anda pişman oldum..Ne bu böyle deli işi gibi bee, bunca saçı tığla tek tek kafaya örmek tam bir zırdelilik..


Neyse ki delice bir sabrım vardır benim..Saç tellerini onarlı onarlı ayırarak tığla kafaya ekledim..Siz hiç denemeyin, kesinlikle akıl kârı değil :)


Evet bebek yavaş yavaş şekilleniyooor


Ahan da bitti bile..


Ne sevimli oldu di mi?





Meşhuuur deniz feneri tablomuzun önünde de poz versin...



Farkındasınız di mi, bütün vücudunda, özellikle eklemlerde teller kullandım yine...
Bu tellerle oynamaktan bir gün tetanos olmasam iyidir :)




Ben şimdi gidip bunu hediye edecek küçük bir kız bulayım...

Hepinize çok sevgiler güzel insanlar :)
-
-
-
-
-
-
-

2 yorum:

  1. alemsin yaaa.nasıl uğraştın cidden tek tek.bravo sana .yüzündeki ifadeyi beğendim en çok.yumuşak bakışlar ve mutlu bir yüz...ellerine sağlık ablacığım.

    YanıtlaSil
  2. bir daha böyle saçı denemek mi?
    asla? :))))

    YanıtlaSil