7 Haziran 2013 Cuma

Aman Allahım tablonun güzelliğine bakın...

Bugün gezdiğim resim sergisinde beni şoklara sokan bir tablo vardı..
Bu tabloya inanamayacaksınız...
Şimdi dikkatli  bakar mısınız lütfen....


Resimdeki kadın figürünün elleri seramik hamuruyla kabartılmış ve tablodan dışarıya çıkartılmış...
Ve eline viyolonsel verilmiş...bu viyolonseli özel yaptırmışlar ahşaptan..ve tabloya yapıştırmışlar...
viyolonselin yayı da gerçek..kadının eline, parmaklarının arasına yerleştirmişler...



Eller, viyolonsel ve yay, tablodan fırlamış...nefis bir görüntü....


Gözlerimi alamadım çok güzel yaa..
Gerçi tablonun fiyatını duyunca dudağım uçukladı ama vallahi o kadar param olsa ben bu tabloyu alırdım...


Bu sergiye girmeden önce keman kursuna gidiyorduk...
Biz de elimizde kemanlarla tablonun önünde poz verelim bari :)


Kemanımı kutusundan çıkarmaya üşendim..böyle tembel bir poz oldu idare edin :)


Tüm resimler güzeldi amaaa


Ben en üstteki tabloda kilitlendim kaldım...o harikaydı ya...



bunun gibi bir kaç çalışmada tablonun içine fotoğraftan transferler yapılmıştı...








Aaa bu yelkenli var ya, bunun da yelkenleri tablonun dışına yapışltırılarak tabloya boyut verilmiş...


Tüm emek verenlerin emeklerine sağlık....
Sizlerle de paylaşmak istedim...
sevgiyle kalın he mi güzel insanlar :)
-
-
-
-
-
-
-

4 yorum:

  1. resimlere bayıldım çok güzeller.hele keman çalan kadın cidden çok güzel yapan arkadaşı tebrik ediyorum daha doğrusu emeği geçen tüm arkadaşları...

    YanıtlaSil
  2. sağol bitanem..hakikatten son zamanlarda en çok etkilendiğim tablo bu oldu...
    helal olsun emek verenlere..
    sana da teşekkürler ablam..

    YanıtlaSil