7 Mayıs 2013 Salı

Bu kot çantam ne güzel oldu

Neyse ki hiç kot kumaş sıkıntısı çekmiyorum..
Kot çanta sevgimi bilen arkadaşlarım, eski kotlarını habire bana getiriyorlar :)


Kalıbını kendim uydurdum ve doğaçlama çalıştım...


İnsanın dikiş makinasının olmamasının tek bir güzel tarafı varsa, o da şu:
El dikişim çok güzelleşti, valla inci gibi dikiyorum baksanıza :)))


Şu da çantamızın arka yüzü olacak.


Bu ceplere cep kapağı yaptım..Ve karşılıklı cırt diktim kapaklara...Çünkü çanta ceplerimden bir şeyler dökülmesinden nefret ediyorum :)



El dikişim çok muntazam oldu..Dikerken parmaklarımın delik deşik olmasına değdi...



Astarını birleştirip, fermuarını dikip, iki de sap taktıktan sonra,


 Artık çantamız bitti...


Ben bu işi kaptım artık.
Hele bu sefer ciddi ciddi çok düzgün oldu...





Kendi kendimi tebrik ediyor, ve çantamı derhal kullanmaya başlıyorum...
Evet evet, ben çok becerikliyim :))
Hepinizi seviyorum sevgili blogdaşlarım, sevgiyle kalın :)
-
-
-

8 yorum:

  1. :))tabiki çok becerikli hamarat ve yaratıcısın.harbiden dikişin çok muntazam.benimde makine düzgün dikmiyor hep elde dikiyorum:) aklınla bin yaşa sen.saplardaki detaylarada ayrıca hayran kaldım.ellerin dert görmesin canım benim.kucak dolusu sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok muntazam ve güzel olmuş.Ellerine sağlık Figen abla:)

    YanıtlaSil
  3. Çok kullanışlı bir çanta olmuş bu, güle güle kullanın:))

    YanıtlaSil
  4. Çok beğendim, inci gibi dikmişsin maşallah.

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık çok şık ve kullanışlı bir model olmuş

    YanıtlaSil
  6. hemde çok becerıklısın ablacım ellerıne sağlık

    YanıtlaSil
  7. kıslar çok sağolun..moral veriyorsunuz valla..eksik olmayın..

    YanıtlaSil