1 Nisan 2013 Pazartesi

Oyunun dekor ve aksesuarlarını yine biz yaptık tabi..

Biz iki kardeş, bir çay bahçesinde oturmuş, provaya gitmeden önce, tiyatro oyunumuzda kullanılacak polis telsizlerini yapıyorduk...
Tabi biz strafor (köpük) parçaları, yanan mum, ve mum alevinde ısıtılıp straforları kesmekte kullandığımız bıçakla ve boyamada kullandığımız siyah ayakkabı boyasıyla harıl harıl çalışırken, 


etrafımızda da meraklı gözler vardı...
Bir çoğu önce baktı baktı, sonra dayanamadı gelip ne yaptığımızı sordu :)
Hatta bazıları bizi deli zannedip, hatıra resmi bile çekildiler:))


1960 model polis telsizi yapıyoruz yahu :)))


Bizim tiyatro oyunu 1960 yılında geçiyor ya, aksesuarlarda biraz zorlanıyoruz tabii...
ama böyleymiş o zaman kullanılan telsizler...
Böyle masa üstü zımbırtının üzerine konulup şarj mı ediliyormuş ne..


Bütün bu dekor ve kostümleri tek başıma yaptım ya, bravo bana valla...
Oy oy oyyy herkes de ne kadar şık ve sevimli oldu :)



Kostümün ciddiyetine bakar mısınız?Ne kadar gerçekçi di mi?





Bu jopun, silahın filan geçirildiği kılıfları kartondan yaptık...birleştirme yerlerini tel zımba ile sabitledik...
bel kemerine geçsin diye de, arkalarına maket bıçağı ile iki tane kesik yeri açtık..


Kahverengi ayakkabı boyasıyla da boyadık...
Deri gibi görünüyor uzaktan...


Bu polis şapkalarını da biliyorsunuz geçenlerde yapmıştım..
Aman Allahım ne kadar zordu bunları yapmak...
Ayıptır söylemesi şapkalar biraz kocaman olmuş, oyuncu arkadaşlar kafalarından düşmesin diye, kenarlarına biraz gazete kağıdı tıkıştırdılar:)



Nezrethaneyi de hatırlarsınız, benim evdeki fermuarlı gardrobun demir iskeletini kullanarak yapmıştım....


Hep sanatla kalın güzel insanlar :)
-
-
-
-
-



8 yorum:

  1. harikasınız abla emeklerinize ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. sağol kuzucum...
    yorulduk ama değdi..sahneledik, beğenildik ve mutluyuz şu an...
    teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  3. gerçekten harikasın ablacım ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. sizler de öyle kuzucuklarım..

    YanıtlaSil
  5. ne yaratıcı ve beceriklisin maşallah.harika olmuş tüm aksesuarlar.ellerine sağlık canımcım.

    YanıtlaSil
  6. asıl zor olan bunlar,senin elinden ne kurtulur?cevabı duyamadım,bulamazsın çünkü:)

    YanıtlaSil
  7. hakkatten acayip becerikliyim beee :)))
    aahh ah...hep mecburiyetten canlar...bunları yapan biri olsa ben akıl edebilir miydim?
    sağolun güzel insanlar :)

    YanıtlaSil