27 Nisan 2013 Cumartesi

Bit kadar birşeyler

Minyatür sitelerinden birinde rastladım..
Sadece kağıt ve tutkal kullanarak ne güzel ibrik yapılabiliyormuş meğer...


Kağıttan şerit yapıp böyle kalınca bir yorgan iğnesine dolayarak rulo yaptım.


Sonra orta kısmından iterek bu ruloyu çukur bir kaseye dönüştürdüm.


Şunlar yan yüzeyleri olacak.



Yan yüzeyi yuvarlayarak deminki minik kasenin üzerine yapıştırdım.
Bir de sap taktım.Yine kağıttan tabii.


Tam bir ibrik oldu di mi?


İçini ve dışını tutkalla karıştırdığım boya ile boyadım...
Kuruyunca öyle sertleşti ki, plastik gibi oldu.



Bir de raf yapalım mı köpük tabaktan?


Raflı dolabımız da tamam.


Bu raftaki tüm küçük eşyalar aslında kağıttan yapıldı ve tutkallı boyayla boyanarak sertleştirildi.


Anaaa kırmızı biber mi o tabaktaki?
Aramızda kalsın, o kırmızı biberler bile elde bükülmüş kırmızı kağıt parçalarından  yapıldı..



Haa bir de şu şişeden bahsetmek istiyorum....
Bakın burada bir şişe var...İçinde de şakacıktan sirke varmış..Veya kola da olabilir, ya da her ne isterseniz :)



Bu şişenin, bir tükenmez kalemin uç kısmından kesilmiş olduğu belli oluyor mu?
Evet, şeffaf dışı vardı tükenmez kalemin..Bıçakla kestim, aynen şişe gibi oldu...
İçindeki koyu renkli sıvı da, bildiğimiz siyah oje :))




Amaaan neyse işte..
Akşam akşam kendi çapımda biraz eğleneyim dedim...
Kocaman sevgiler hepinize :)
-
-
-
-
-
-

11 yorum:

  1. ne eğlenmesi sen kocaman işler yapmışsın!bayıldım yaaa.nasıl uğraştın öyle minik minik.çok beğendim.hele şişeye hayret ettim ben eşantiyon verilenlerden biri sanmıştım:)helal sana ablacığım harikasın cidden.ellerin dert görmesin.bravo!

    YanıtlaSil
  2. Çoook şirin olmuşlar bayılıyorum böyle becerikli insanlara:)

    YanıtlaSil
  3. Ama çok güzel olmuşlar Figen abla..Bayıldım bayıldım ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Selamlar,
    Tek kelimeyle harika olmuş figen abla..Eline sağlık..o kadar basit ve kolay anlatıyorsun ki hemen yapasım geliyor:)
    Sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  5. harikalar ablacım,ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Kıymetli dostum ara sıra dayanayıp minyatürden esintiler sunuyorsun:)) Gerçekten çok güzel fikirler hepsi birbirinden şirin olmuş ellerine, emeğine sağlık..:))

    YanıtlaSil
  7. Geridönüşümlerin kraliçesi, ne şeker şeyler yapmışsın gene, hele dolap... harika olmuş :) Öptüm seniii...

    YanıtlaSil
  8. bunlar tam benim eva bebeklerin eline göre olmuş ya süper.

    YanıtlaSil
  9. Cok güzel olmus yine.. Elinden gelen yapiyor iste..yaraticiligin SINIRI yok.. ;) ben beceremedim bu isi..sabirsizim...masallah allah sîze peygamber sabri vermis figen abla,,,

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ediyorum harika insanlar :)

    YanıtlaSil