4 Mart 2013 Pazartesi

Bez bebek...

İstediğim ebatlarda kalıbını kendim uydurdum..
Tabi yine kocaman oldu...


Önce gövdeyi,


sonra bacakları yaptım.
Off bu ayak parmaklarını tek tek yapmak o kadar gıcık bir şey ki


Kabaca bitmiş hali.


Tutkal ve ten rengi karışım boya hazırlayıp bütün bebeği boyamaktaki amacım aslında dikiş yerlerini garantiye almak.


Yani sökülme, patlama ihtimali hiç kalmıyor.


Kurutalım şimdi.


Aaa fena olmamış di mi?


Bir de giydirelim....


Aman da ne cici kız oldu buuu :)






Hepinize en kocamanından sevgiler :)
-
-
-
-
-
-
-

6 yorum:

  1. ablacim gece gece bu guzellik ruyama giricek;)ya cok seviyorum seni essiz bebeklerini ;)

    YanıtlaSil
  2. tutkallı ten rengi ile boyamak!bak aklım agelmezdi.güzel fikir yazdım bir köşeye.ellerine sağlık canımcım.

    YanıtlaSil
  3. Ay birde el ayak tırnaklarına ojede sürmüşsün Figen Abla.Süpersin,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. ELLERİNİZE SAĞLIK
    EPEY UĞRAŞTIRICI GİBİ GELDİ BANA
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
  5. Ellerin dert görmesin Figen abla çok şirin olmuş. Birde üşenmemiş tek tek resimlemişsiniz . Teşekkürler :))

    YanıtlaSil