13 Haziran 2012 Çarşamba

Yaz Konseri verdik

Geleneksel SENİOR ASSİST Güre Yaz Konseri
Bu konser, ZEYTİNLİ İLERİ TÜRK MÜZİĞİ TOPLULUĞU tarafından, Güre amfi tiyatro' da yapıldı..
Ben de sunuculuğunu yaptım...
Konser ne güzeldi yaa..Eve az önce döndük..Ve ben hemen kardeşlerimin kamerasından çekilmiş görüntüleri toparlayıp sizlere getirdim..Tabii bunlar yarım yamalak görüntüler..Zaten kameranın hafızası da yetmemiş tüm konseri kaydetmeye..Daha sonra, normal konser cdsini alınca, konserin tamamını buraya ekleyeceğim..
Hadi şöyle bir göz atalım mı bu geceye?


video



video


Yalnız, konser sırasında bir sıkıntım vardı..Orası amfi tiyatro.Tabi bir çok spot da var, ama benim kürsünün konulduğu köşeye  hiç bir spot denk gelmemiş..Hava karardıkça gözüm görmez oldu.elimdeki metni okuyacağım diye canım çıktı yaa :)))







11 Haziran 2012 Pazartesi

"Sevgili Uşağım" Altınoluk' ta...






..Ve yaz sezonunu, Altınoluk gösterimiyle kapattık..
Yine harika bir geceydi canlar..(dermişim)
Salonumuz hıncahınç dolu olduğu gibi bir çok seyirci de ayakta izledi..Siz deyin onyüzbin seyirci, ben diyeyim yüzellitrilyon seyirci , bilemiyorum yani, gönlünüzden ne geçerse o olsun.İşin gerçeği de bende saklı kalsın ....
Altınoluk Belediyesi' ne, bizlere gösterdikleri çok yakın ilgi için gönül dolusu teşekkürler ediyoruz..
Aman da ne  kadar başarılıydık, ne kadar ciddi ve güzel oynadık..Maşallah maşallah.."Bir tiyatro oyunu bu kadar mı sıfır hatayla oynanır" desem çarpılırım.En iyisi ben hiç bir şey demeyeyim .Hala travmayı atlamadım :(

Oyunun hatalarını ve aksiliklerini makaslayarak, kısa kısa montajlarla biraz oyunu paylaşayım..


video

























9 Haziran 2012 Cumartesi

Sevgili Uşağım' ı Balıkesir' de sahneledik....

Bizi en muhteşem şekilde ağırlayan Balıkesir Belediye' sine gönül dolusu teşekkürler ediyoruz...
Şahane bir gün ve geceydi canlar...
Önce videoyu, sonra resimleri paylaşayım


video


Bu benim küçük kardeşim..
Bu oyunu da birlikte yazıp yönettik...


Balıkesir Belediyesi, biz tiyatrocuları en güzel şekilde ağırladı.
Yörük evi' ndeki bu yemek muhteşemdi.








Oyunu sahnelediğimiz SALİH TOZAN KÜLTÜR MERKEZİ' nin önü


Bu afişleri şehrin her yerinde görmek ne kadar güzel bir duygu...









7 Haziran 2012 Perşembe

yarım ve biraz da kötü bir çekim ama......

Şimdilik paylaşayım, asıl video çekimi geldiğinde, bunu kaldırır, onu eklerim...
Bu bir cep telefonu çekimi..O yüzden çok net değil.Bir de, yarıdan itibaren çekilmiş..Çok anlamayacaksınız konuyu ama öyesine bi bakmak isterseniz ahan da  :)

video

Bir kaç da fotoğraf koyayım...