31 Mayıs 2012 Perşembe

Oyunu tekrar sahneleyeceğiz

Yeniden hatırlatayım.
Oyunumuzun adı: SEVGİLİ UŞAĞIM
Yazan: Ben ve kardeşim birlikte yazdık.
Yöneten ben, yardımcım da kardeşim.

OYUNUN KONUSU:
Şık bir konak. O konakta yaşayan zengin ve kalabalık bir aile.
Aile fertleri zevk ve safahata dalmış, menfaatleriyle meşgul.
Konağın yaşlı hanımefendisi bütün asaletiyle, ailedeki herkesi mutlu etmeye çalışıyor fakat bütün aile fertleri, yaşlı kadını sadece parası için idare ediyor, seviyormuş gibi davranıyor..
Amaaaa sadık uşağı Muzaffeer, tam 40 yıldır hanımına aşık. Tabii yüzüne karşı söyleyemiyor..
Gizliden gizliye hep hanımını koruyor, kolluyor ve üzerine titriyor..



İşte yine provadayız.Yine harıl harıl çalışıyoruz...
Allah mahçup etmesin, bu oyunu üç defa daha oynayacağız..İlki, dört gün sonra...
Tabii artık ezberlerimiz tamam olduğu için, provalarda cıvıtmaya başladık ama sorun yok yani..Ne de olsa daha önce sahnelemiştik..

2 yorum:

  1. yaaaa çok güzelsiniz bayıldım ve ne kadarda çok özlediğimi farkettimm inşallah ikinci defa oynadığınızda dahada güzel olacak. başarılar diliyorum, ama başaracağınızdan eminim. haaaa bu arada yazmadan geçemeyeceğim. SAVAŞ HARİKA ÇOK BEĞENDİM OYUNUNU.ŞİMDİYE KADAR NEDEN OYNAMADI BİLMİYORUM. ARTIK ONU BİRDAHA BIRAKMAYIZ )))) gülşen

    YanıtlaSil
  2. seni çok özledik gülşenim yaa :(

    YanıtlaSil