4 Mart 2012 Pazar

Şık bir şapka...

Ben size, bunu örmek çook kolay demiştim.
Tek yapacağınız BURADA yazılı anlatımı anlamak.
İnanın gerisi kendiliğinden geliyor canlar.


Bu sevimsiz bir renkti.Şapkayı başladım ve hiç olmazsa azıcık renk katsın diye evde bulduğum kahverengi bir kurdelayı böyle alttan-üstten şapkamın kenarına geçirdim.


İyi de yapmışım,bence şapkayı asıl bu kurdela kurtardı ve güzelleştirdi :)


Siperini de takınca gayet şık oldu.


Kulakları da örtmesi çok hoşuma gidiyor.


Kız kardeşimle birlikte artık bunları satış amaçlı ve seri olarak örüyoruz.


Ben çok beğendim.Örmesi de müthiş keyifli..Hala bıkmadık düşünün yani :)


Ay yüzümü böyle biraz karartayım dedim ama sanki burda da Recep İvedik gibi sakallı filan gibi oldum :)

Herbiriciğinize çok sevgiler :)
-
-
-
-
-
-






5 yorum:

  1. satış amaçlı iyi oldu bence bu kadarı giyemezsiniz zaten,etsy ye geçin abla derim.(sanki ben çook sattım da)

    YanıtlaSil
  2. Valla üretime geçtiniz galiba şeker. Ama gerçekten şık olmuş keyifli kullanmalar.

    YanıtlaSil
  3. sağolasınız canlaaarr :)

    YanıtlaSil
  4. ellerinize sağlık.şapka ustası oldunuz vallahi:))))çok şık şapkalar...

    YanıtlaSil
  5. çok teşekkür ediyorum halimecim :)

    YanıtlaSil