18 Mart 2012 Pazar

Edremit Tıbbiyeli Bestekarlar Konseri (Tıp Bayramı)

Bu konser için anlaştığımız kameramanımız nedense o gece gelmedi.
Bu yüzden, şu an konserle ilgli sadece elimizde, benim 12 yaşındaki  küçük yeğenimin çektiği az bir görüntü var.
Fazla bir şey değil ama yine de paylaşayım..
Ama ne güzel konserdi ya :)

video


video






5 yorum:

  1. Tepende tüy bitmeye kamereman gelmediğin için:) Öte yandan yeğenin 12 yaşında falan ama inan daha iyi çekim yapmış çünkü kameremanlar genelde sahneyi çekmek yerine gelen konukları çekiyorlar.Keşke daha uzun olabilseymiş konser havasında, Salih Bayır hem de en sevdiğim şarkı yarım kaldı yaa yanarım ben ona yanarım. Çok güzel bir günmüş. Emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Bir yer ki,sevenler.Sevilenlerden eser yok.
    Ah, Figen.
    Gidip bir Taş plak kayıt dinleyeyim.
    Temmuz da ne etkinlik var sahi?
    Hani ben bu yaz inş.uzun kalmayı düşünüyorum da orada.

    YanıtlaSil
  3. sen ve arkadaşların hiç dur durak bilmiyorsun ne müthiş, sıradışı bir insansın, sana hayranım canım ablacım.

    YanıtlaSil
  4. helal size...keşke daha uzun olsaymış çekim..

    YanıtlaSil
  5. oy oy oy teşekkürler canlar..
    tülincan gel valla yaz konserimize :)

    YanıtlaSil