25 Aralık 2011 Pazar

Can dostumun bir hediyesi var.

efendiiiimm bütün detayları ahan da burada bulabilirsiniz..
sevgili Özden dost, bir çekiliş yaparak bu hediyesini, bloğunda paylaşan bir arkadaşımıza verecek..
benim de gözüm var bu hediyede :)))
şansım çok az ama olsun, bana çıktığını hayal etmek bile güzel..
farzedelim ki ben kazanmışım, bu şahane minyatür benimmiş..hayal etmek nasılsa bedava :)
ahan da aynen paylaşıyorum Özden dostumun yazısını...



2012 nin ilk hediyesi benden :)))
Evet blog arkadaşlarım yeni yapmış olduğum yeni yıl temalı bu minyatürüm sizlerden birinin olacak. Çoğu kişi hediyelerini yeni yıl girmeden verir ama Özden farkı burda ortaya çıkıyor:)) Ben ilk hediyenizi yeni yıl girdiğinde 2012 de vermiş olacağım. Kazanan kişi için bu yeni yılda ilk başlangıç olur ve inşallah gelecek yıllardada şansı, sağlığı ve neşesi hep daim olur..:))

Bu çekilişim 01.01.2012 pazar akşamı 23:59 da sona eriyor, çekiliş sonucunuda 02.01.2012 pazartesi günü açıklayacağım.:))

Yapmanız gereken tek şey önce benim izleyicim olmanız, sonrada bloğunuzda bu çekilişimi yayınlayıp kendi izleyicilerinizede duyurmanız ve yorum olarak bana bildirmeniz .Evet sadece bloğunuzda yayınlıycaksınız, başka yerde de tekrar yayınlamanızda da bir sakınca yoktur.:)) Hadi bakalım iyi şanslarrr ....)))









-
-
-
-
-
-

5 yorum:

  1. Kolay gelsiiiiiiin. Ablacığım yeni yılda daha mutlu, daha huzurlu ve sağlık dolu günleriniz olsun ailenizle birlikte. Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  2. Yarına yetişemem belki..Şimdiden çok çok güzel bir sene geçirmenizi diliyorum.. daha yaratıcı, daha eğlenceli, süper ötesi olsun...Sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. sevgili Öblem,
    dilekçiğim teşekkürler, ve harika yıllar sizlere cici kızlarım :)

    YanıtlaSil
  4. ne kadar guzel yapılmış acaba bana çıkarmı .adım adsız çıkıyor ama benim adım GÜLŞEN soy adım ÖKAN İSTİYORUM BANANEEE)))))

    YanıtlaSil
  5. ahan da sevgili gülşen de talip olduuu :))))))

    YanıtlaSil