7 Eylül 2011 Çarşamba

Doya doya resim yaptım :)

Biber dolması yapmadan önce biberleri değerlendirmenin diğer yolu :)))


Ayçiçekleri ne kadar büyülü bir konu di mi?.Onların resimlerini yapmaya doyamıyorum..

Şeftaliyi şeftaliye benzetmek ne kadar zormuş ya :(


Bir daha şeftali resmi yaparsam ne olayım..Şeftaliden başka herşeye benzediler :((


Oy oy oyyy..Yirim ben bu ayçiçeklerini yirim :)

Bu da isyanın resmi..
Hani bazan bütün dünya üstünüze gelir..Baş edemezsiniz..Çıkıp dışarıya delice koşmak, koşarken de YETEEEERRRRR ! diye bağırmak istersiniz..
Öyle bir an işte...
Yalnız bu resmi yaparken, yüzdeki çizgileri görebilmek için elime çift ayna alıp, şu poza girip , yüzümde oluşan çizgilere bakarken çok komiktim :))


Hayali biri bu dede..Ama sevdim onu :)

Aramızdan biri..bir dost :)

Yine aramızdan bir başka dost..Çok güzel değil mi? Onu yerim ben ya :)


Yine YETEEEERRRRR! diye isyan edilmiş bir an :(


Bu cici hanım da aramızdan biri :)


Bu şahane hanımefendi de içimizden biri..Yalnız bu sayılmaz..Onun resmini bir kez daha yapacağım...


Babam geldi, yanıma oturdu, ve başımın etini yemeye başladı..Oyyy şimdi dışarı çıkıp YETEEEER diye bağırıcam :)
Babam gidince gelir devam ederim..Şimdilik bana müsaade :)
-
-
-
-

19 yorum:

  1. hepsi harika ellerinize sağlık..özellikle dolmaların altındaki ayçiçeklerine bayıldım...sevgiler .)

    YanıtlaSil
  2. Ooooo resim konusundada çok yeteneklisin. Hepside çok başarılı ve güzel olmuş.

    Ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  3. Figen ablacın senin gibi resim yapabilmeyi ne kadar isterdim, ayçiçeklerine bayıldım, bakmaya doyamadım, ya portreler..muhteşem!

    YanıtlaSil
  4. Figen dost ellerine kalemine sağlık.Çok güzel resimler.Özellikle bir dost dediğiniz resim baya güzel olmuş:))
    Ayrıca gönderdiğiniz hediyeler içinde tekrar teşekkür ederim.Tiyatro cd nizide dün akşam izledim, kitabınıza gelince ömrüm boyunca okuyacağım ilk şiir kitabı olacak:)) Ara sıra açıp dizeleri okuyacağım..:))

    YanıtlaSil
  5. sanat her tarafını sarmış ablam:) eline attığın her şey bir sanat eserine dönüşüyor...
    resimlerine hayranlıkla baktım... iyi ki seni tanıdım...
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık Figen abla ne güzel çizmişsin. Ayçiçeklerine bayıldım. Bende çok severim günebakanları.

    YanıtlaSil
  7. Bir gün bende resim yapabilirim umarım.Seni okurken düşündüm, şeftali gerçekten zor olmalı.Elma ile karışma ihtimali çok.Portreler çok iyi Figen abla.Sonuncu resim Fiamma olmasın, benzetmişte olabilirim..

    YanıtlaSil
  8. çok güzeller bayıldım ben..figen abla senin her parmağında bütün marifetlerin olmasına bayılıyorum hatta bir parmakta bir marifette değil :) ellerine hayal gücüne sağlık..keşke yakınlarımda olsanda benimde portremi çizeydi,çizdiklerini görünce içimden öyle geçti ;))
    kolay gelsin iyi tasarımlar diliyorum

    YanıtlaSil
  9. Figen ablam, bayram ertesinin aşırı yorgunum ile gözlerim şeşbeş bakarak koşa koşa geldim. Dolmalık biberler tamam,şeftaliler tamam, Özden abi tamam, sondaki ben olmayayım:)) çok koyu kara kalem olduğundan ve sana hangi resmimi gönderdiğimi bir türlü hatırlayamadığımdan ve evde de bir eşini bulamadığımdan bayağı eğlendim.Ne üstümdeki kıyafeti hatırlıyorum ne de boynumdaki kolyeyi, ne küpeleri, ne de kaşlarımın bu kadar kalın olup olmadığını:))Şimdi saçlarım çok daha kısa ve daha açık renk, bir de yaz yanığı:) bakıyom olmuyor:)) hani yanında aslını yayınla diyeceğim o da olmayacak. En iyisi sen bana maille göndersene resmi, meraktan çıldıracağım. Eğer bensen teşekkür ederim canım ablam.

    YanıtlaSil
  10. Marifetlerin 10 parmağa sığmıyor, başka nerelere sığdırıyorsun bilmem :))

    YanıtlaSil
  11. benim canözlerim, güzel dostlarım, öncelikle kocaman teşekkürler..
    ben aslında becerikli filan değilim canlar..
    sadece boş durma fobim var..vallahi çok ciddiyim..
    boş kalınca çok hızlı yaşlanıp çürüyormuşum gibi geliyor bana..hiç böyle bi saçmalık duymuş muydunuz? :)))
    çok sağolun yorumlar için..
    evet canlar alanay-fiamma-özden dost o tanıdıklar :))..
    yalnız bu aralar babam çok bunaltıyor, rahat resim yapamıyorum..geliyor yaptığım resme müdahele ediyor, hatta elimden alıp kendisi devam etmeye kalkıyor, ve resimleri bozuyor ya :(
    hepiciğinizi sevgiyle öpüyorum güzel dostlarım...

    YanıtlaSil
  12. can şulem dur ben sana mail göndereyim :))
    ya şu babama bişey söyleyin bi rahat versin bana..
    gıcık mıdır nedir ya, her dakika tepemde,..iki dakika yerimden kalksam alıp resimlerime devam ediyor..beceremeyip bozunca da benim kadın portrelerime bıyık yapmış :(((
    annem tatile filan gidince babam bana sarıyor böyle..imdat yaa :((

    YanıtlaSil
  13. inanamıyorum hem de bıyık yapmış.aslında çok keyifli birine benziyor.ellerinden öperim babacığının.ama önce senin ellerinden öpmek istiyorum.sen var ya harikasın.biberler,ayçiçekleri,şeftaliler,isyan eden sen ve ben!:) bayıldım ve hemen tanıdım.gözlerim beni ele verdi.öyle iyi yakalamışsınki!biri hafif büyüktür diğerinden:)ah var ya gecenin bir yarısı bu kadar bezgin ve bitkinken bu postu,bu resimleri ve beni görmek uzun zamandan beri aldığım en güzel hediye.teşekkür ederim ablam.seni tanımak yalnız olmadığımı hissettiriyor ve umut vadediyor bu topraklar bana.ve bir ses fısıldıyor.her şey güzel olacak! seni seviyorum ablam...sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. O babam dediğin kim ki Figen ablacığım, sen çoktan bertaraf ederdin ataklarını ama kedigillerden biri gibi hissettiriyor bana, yanılıyor muyum?

    YanıtlaSil
  15. harikalar, harikasınız ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  16. ellerine sağlık ablacım, sana yorum yazarken zorlanıyorum çünkü hayranlığımı anlatmak zor :)

    YanıtlaSil
  17. alanaycığım daha iyisini yapabilirdim ama bu aralar başım fazla kalabalık..bu seferlik böyle kabul et neolur..

    şuleciğim ah kedi, olsa, en fazla ben resim çizerken gelir kalemime pati atar :))
    ama bu babam..ne eli durur, ne çenesi durur..dur bir- iki rötuş yapayım diye saldırıyor resimlere, sakal-bıyık yapıyor..bazan oturup sinirimden ağlıyorum ya :((
    neyse...canlar çok teşekkürler ediyorum..hepinizden Allah razı olsun..
    hepinizi çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  18. ablacığım hayatımda aldığım en güzel hediyelerden biri.ellerine sağlık.ben kabul ettim baş tacı yaptım sen rahat ol.öpüyorum...

    YanıtlaSil