16 Haziran 2011 Perşembe

Kot çanta dikeyim :)

Ben dikiş bilmem..Hatta dikiş makinam bile yoktur...
Ama içimden yetenek fışkırıyor ne yapayım !!??!!??!!
!?!

 Kot çantaları çok seviyorum..Ama hazır almamalıyım, elde, kendim dikmeliyim...
Hep bunu dener  dururum..Sonra her seferinde diktiğim çantaya bakıp
-Öğğkk! İmdaaatt! çok çirkinnn! Ciyaakk!
der ve hemen çöpe atarım...
İnanın onlarca deneme yaptım ..Hepsi de birbirinden çirkin oldu..
İnat değil mi, bir daha deneyeceğimmm :)

 Eski kot pantolonun bel kısmını alarak her iki bacağı kesip bir kenara ayırdım...
Bel kısmını bütün cepleriyle beraber kullanarak çantanın ön ve arkasını birleştirdim...
Pantolonun bu üst kısmının doğal halini hiç bozmadım..Kendi orjinal dikişi çok güzel ..
 Evde bir parça kahverengi deri var..Onu çantanın alt kısmına diktim...
Altı deriden olmasa çatlardım..
 Saplar ne kadar düzgün olmuş değil mi?
Bu saplar benim eserim değil..Eskimiş başka bir kot çantanın saplarını kesip buna diktim.Renk tonları biraz farklı oldu ama bir-iki yıkamada bu parçalar birbirlerini boyayarak sonunda nasıl olsa aynı renk olurlar :))
 Önce elde, kaba-saba diktim sapları...
Sonra üzerine bir parça kahverengi deri dikip dikişleri kapattım..
O gördükleriniz zımba değil..Eski bir kot gömleğin metal düğmeleri...En üste de o metal düğmeleri diktim..
Karşıdan  zımba gibi görünüyor..
 İçinin astarını bol cepli diktim...
Tabii bütün dikişleri elde yaptım...
Çantam çok sağlam olsun diye kalın kottan diktim ama parmaklarım da delik deşik oldu :(
 Usta bir terzi olan annem bile beğendi bunu...
 Oh be, yediyüzbininci denemeden sonra , sonunda başardım ya, aferin bana :))
Herkes çok güzel olmuş deyince pek bi sevindirik oldum :))
Durun  bunun içini şimdi tıkış tıkış doldurayım da kullanmaya başlayayım...
Tüm hobisever dostlarıma sevgiler olsun...
-
-
-

20 yorum:

  1. figenciğim kendine haksızlık etme dikiş bilmem diye bu ne, harika olmuş emeğine sağlık iyi günler de kullan.

    YanıtlaSil
  2. figenablacım senin yapamayacağın birşey yok, çok üzel olmuş, ellerine emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. aksungurum, noblesse'm çok teşekkürler canlar... :)

    YanıtlaSil
  4. FİGEN ABLAMMMM....var ya cidden müthişsin..bayıldım.sen ne yetenekli bi hatun kişisin...ablamla msn de konuşuyoruz linkini verdim bloğuna bakıyor ve senin inanılmaz yetenekli olduğunu söyledi.ellerine sağlık...sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. figen abla süpersin yaaa..makinada dikilmiş gibi görünüyor ve çok orjinal bir çanta olmuş.ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  6. alanayım, uğurböceğim çok sağolun yaa :))

    alanaycım ablacığına kocaman sevgi ve selamlar..

    moral ve güç veren tatlı dillerinize sağlık canlar..

    YanıtlaSil
  7. figen ablam bloguma yorum yapmışsın çok teşekkür ederim ama sorun oldu blogumda silindi yorumun :((( özür dileriiim

    YanıtlaSil
  8. Ay bir de dikiş bilmem demez mi bu hatun her defasında:) Hazırlardan güzel olmuş işte daha ne olsun Figenim, ellerine sağlık canımcım ...

    YanıtlaSil
  9. Bir an düşündündüm yapmadığın bir şey kaldım mı:)
    valla harikasın ..C.A.Y

    YanıtlaSil
  10. bir daha yazarım uğurböceğim :)))

    banucummm sağol bitanem..senin onayın çok önemli benim için..çok teşekkür ediyorum...

    canaısı sana da kocaman teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  11. canım çok güzel olmuş ellerine sağlık, sen de benim gibi dikiş bilmeyenlerdensin demek, dikiş dikmek için bilmemek gerekiyor herhalde:))))bilince o öyle olmaz, bu böyle yapılır, nerde bunun kalıbı oluyor insan sanırım ve o da hayal gücünü kısıtlıyor olabilir...sadece tahmin, bilmediğim için böyle düşünüyor olabilirim tabi:))))
    kot çantanı güle güle kullan figen ablammmm, hadi bir de şapkasını dik şimdi:)))))
    ve dikiş makinası olmadan bunu yapmışsın ya, helal olsun vallahi:))))öptüm seni, güle güle kullan canımcım:)))

    YanıtlaSil
  12. şapka mı?
    tamam ışılcığım derhal başlıyorum...
    çok feci gaz verdin valla..
    hemen senin bloğuna bakıp şapkayı deneyeceğim..hadi bismillah :)

    YanıtlaSil
  13. wavvv ne guzel bır becerı ellerınıze saglık..hemen ızlmeye aldım sevgıler:)))))))

    http://tatlczeynep.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  14. Harika olmuş Figen hanım ellerinize sağlık. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  15. zeynpçim, dilekçim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  16. aslında bu çanta çok ünlü bir modacının (adını hatırlayamadım) tasarımına benziyor yan çk başarılı olmuş bence ellerinize sağlık... :)

    YanıtlaSil
  17. valla tamamen kendi uyduruğum cemreciğim :))
    çoook teşekkürler ablam :)

    YanıtlaSil
  18. işte buda yaratıcılığınızın ne kadar güçlü ve kaliteli olduğunu gösterir :)

    YanıtlaSil
  19. :) yeni bloguma beklerim www.kedili-modaevi.blogspot.com

    YanıtlaSil