1 Nisan 2011 Cuma

Seramik güllerle bir vazoyu süsleme...

Bir önceki yazımda, tuz seramiği tarifini vererek, şu gülleri ve yapraklarını yapmıştım...
Bu gül ve yapraklarla şimdi şu dümdüz vazoyu süsleyeceğim..
Vazoyu önce siyah ayakkabı boyasıyla kapkara boyadım.......


Yapım aşamasında sizlere, güllerin diplerini böyle falçata ile düz kestiğimi söylemiştim...Herhangi bir zemine yapıştırma sırasında tam olarak bütün dibinin sağlamca yapışması için...


Nasıl yapıştıracağıma karar verdim...


Beyaz tutkal yardımıyla yapıştırmaya başladım..


Ufak boncuklar buldum..Onları da yapıştırdım...
Tutkallar kuruduktan sonra tüm objeyi siyah ayakkabı boyasıyla boyamaya başladım...


Böyle kapkara oldu...


Mobilyalarım siyah-beyaz ağırlıklı..O halde bundan sonra bu tür objeleri siyah-beyaz çalışacağım...


Kabarık olan kısımları beyaz boyadım...Evde ahşap boya vardı, onu kullandım..
Bilirsiniz ne bulursam onunla çalışıyorum :)


Boyama işlemini böylece bitirdim...


Aboooowww ! Ne güzel oldu...


Kuruma işlemi hemen beş dakikada bitti...


Hafifçe mat vernik sıktım her tarafına..


Tamamen kuruttum..


Ve bu da aynalı konsolumun üzerindeki yerini aldı...


Şurada insan yüzü gibi çalışılmış büyük bir vazo da var...Onu hatırladınız mı?
Onu da ben yapmıştım..Seramik çamurundan...Eski kayıtlarımda yapım aşamalarını bulabilirsiniz...


Bitti...
Valla ben beğendim :)


Hepinize sevgiler...
-
-
-

20 yorum:

  1. aynada seni gördüm sobe:)
    ellerine sağlık ne güzel monte oldu .güzel günlerde kullan paylaşımların için teşekkürler.böyle yeni birşey öğrendikçe acayip mutlu olan benden kocaman sevgiler:)

    YanıtlaSil
  2. seni gördüğü zaman çok mutlu olan benden de sana kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık hamarat ablam bende çok beğendim valla:)nasılsın?yazıyorum yazıyorum gitmiyor bu yedinci yazışım:))öptüm sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. canım benim merhaba...
    ve kocaman teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Çok yetenekli insanlar görmüşümdür belki ama siz bir başkasınız :)Ellerine sağlık yine çok güzel olmuş ...

    YanıtlaSil
  6. benb sizi yirim yirim :)
    teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş valla ellerine kollarına sağlık figen ablacım

    YanıtlaSil
  8. Oh ohh bahar gelmişte güller bile açmış, ellerine sağlık çok güzel olmuş,iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  9. MERHABALAR
    Ellerinize sağlık.Çok hoş olmuş.İyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
  10. sevgili sevtap,
    sevgili şuleciğim,
    sevgili figen
    çoook kocaman teşekkürler ediyorum :)

    YanıtlaSil
  11. Fikri ve şekli ben de beğendiiiim :)) Ama siyah benim zevkime uymaz o başka :)) Figen hatun siyahı seviyor, ben rengarenk şeyleri :)) Ellerine sağlık Figeniiiiim :)

    YanıtlaSil
  12. can Banu :)
    ben seni görünce çok seviniyorum biliyor musun?
    canımsın sen canım :)

    YanıtlaSil
  13. nefis bir çalışma, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Noblesse, teşekkürler can kız :)

    YanıtlaSil
  15. valla bende çok beğendim,çok emek vermişsin canım ama değmış.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  16. beğenen can yüreğe kocaman teşekkürler..

    YanıtlaSil
  17. ellerine sağlık figen abla ne güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  18. sağolasın adam denizim :)

    YanıtlaSil
  19. çok çok zarif olmuş gerçekten :) o kadar hoş ki :) ellerine sağlık ablam :)

    YanıtlaSil