10 Nisan 2011 Pazar

Tiyatro Provasındayız

Yedi aydır çalışıyoruz.
Sıfırdan, koca bir ekip var ettik..Gecemizi gündüzümüze kattık.
Ve geldik işin sonuna.
Oyuncuların arasında kızım ve oğlum da vardı.Ben de vardım..İnsanın iki evladıyla birlikte aynı sahneyi paylaşmasının ne demek olduğunu sizlere anlatamam.Bu kadar muhteşem bir duygu daha olamaz..
Hatta kız kardeşim de ışık-kumanda masasındaydı..
Oyunumuz dün gece sahnelendi.
Muhteşemdi.Şahaneydik.
Hatta muhteşem ötesiydik.
Ama önce, sonuna kadar neler yapmışız, neler yaşamışız ona bir bakalım.
Buyrun bunlar provalarımızdan kısa kısa alıntılar...
Alttaki videodan sonra bir de bir kaç fotoğraf paylaşayım...










10 yorum:

  1. ablacım anlatımından pay biçerek kolaylıklar dilerim.görüntü bir şey göremedim yarın tekrar bakarım bbelki benden kaynaklanıyordur:(
    allah utandırmasın bol seyircili oyunlar dilerim
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. başardık ablacım..
    dün gece muhteşem bir gösteri yaptık.ben tek bir yerde rolümü şaşırdım ama iyi toparladım..seyirciler farketmedi..
    ama şahaneydi ya :)
    çok çok teşekkürler ediyorum canlar canı..

    YanıtlaSil
  3. :)
    Ya harikanız..
    Hepinizi kutlarım yüreğinize emeğinize sağlık.
    Sevgiler......

    YanıtlaSil
  4. sizleri ayakta alkışlarım.emeklerinize sağlık.figenciğim soyadı gürsoytrak olan bir oyuncu var.acaba ankaralı mı,ben suphi gürsoytrakı iyi tanırım.subayken bizde kiracı olarak kalmışlardı.acaba akrabalar mı merak ettim.sevgilerrrrr

    YanıtlaSil
  5. Figen abla oyunu kaydetmiyor musunuz, arkası yarın gibi bize de yayınlasana yaaa n'olur:)))
    Hepinize başarılar diliyorum, gençlerin enerjisi mi yoksa sizin gibi sanat aşıklarının yarattığı sinerji mi isimlendiremiyorum ama hiç kuşkum yoktu benim zaten iyi olacaktı oyun...

    YanıtlaSil
  6. sevgili aksungur46 , Hacer abla'yı diyorsunuz..doğrudur..O olabilir..kendisi aynı zamanda da Sanat Müziği solistidir..o kadar şahane bir sesi var ki..vallahi büller gibi şakıyor maşallah...


    can Şule'ciğim, oyun cdsini bekliyorum..gelirse hemen ikiye,üçe bölüp yayınlayacağım..bu çok özel, çok kaliteli, çok ciddi bir oyun..bak oradaki kör nene benim..kucağında bebek olan küçük gelin rolündeki kız kendi kızım...elinde silah olan delikanlı da benim kendi oğlum...
    dur, oyunn cdsi gelsin, buraya ekleyeyim, tekrar tanıtırım ablam...

    Şuleciğim sen bana çok destek oldun..Sana binlerce teşekkür...

    hepinize çok teşekkürler can kızlar....

    YanıtlaSil
  7. Figen abla maşşallah aile boyu mutluluk diye buna derim:)))
    Emeklerinize sağlık ifadelerinize göre çok başarılı geçmiş tebrik eder, başarılarınızın devamını temenni ederim.:))

    YanıtlaSil
  8. 10 parmağında 10marifet bu olsa gerek, harikasın.

    YanıtlaSil
  9. aaa Özden dost..çok teşekkürler..ah bir de oyunumuzun güzelliğini izleyecektiniz ki of of off :)

    Noblessecik çok teşekkürler..harika olan sensin :)

    YanıtlaSil