29 Nisan 2011 Cuma

İlkbahar konserimiz...

Alın size muhteşem bir Türk Sanat Müziği Korosu...
Şarkıların güzelliğini mi anlatayım, her bir elemanının ayrı ayrı harikalığını mı anlatayım, şefimizin mükemmelliğini mi anlatayım, yoksa konserin şahaneliğinden mi bahsedeyim  bilemedim...
Konser bu geceydi..Henüz asıl video ve fotoğraflar elime geçmedi..Bunlar sadece kızımın cep telefonuyla kaydettikleri...
Şöyle bir bakın isterseniz.
Hatta prova videosunu bile ekledim..
Provası bile bu kadar güzelken, bu geceki gerçek konseri siz düşünün gari :))
Şu sunucu kürsüsündeki vatandaş, benim..
Konser boyunca topuklu ayakkabılarım o kadar sıktı ki, çaktırmadan kürsünün arkasında çıkardım ve konseri yalınayak sundum..Önümde kürsü vardı, bu rezilliği kimse görmedi :)))
Ay ne çok konuştum..
Siz en iyisi prova videomuza ve ilk fotoğraflarımıza bi bakın :)
Kocaman sevgiler :)

























15 yorum:

  1. Çok güzeldi,ama ama ama fena kıskandım ben :))

    YanıtlaSil
  2. Nasıl imrendim anlatamam.SBS stresinden kurtulsak, okullar kapansa da kendimi oralara atabilsem.Sabırsızlanıyorum.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel şeyler yapıyorsunuz yaaa, bayıldım.

    YanıtlaSil
  4. Sizi yürekten alkışlıyor ve tebrik ediyorum. Ve bu kadar faal olmayı nasıl başarıyor sunuz? Sevgilerimle Askusvar

    YanıtlaSil
  5. ebruli günce,
    emel,
    Şuleciğim,
    Askusvar

    çok sağolun canlar..
    müzik ruhun gıdası dedikleri kadar var valla..inanın insanın ruhu dinleniyor...off hele o enstümanlar...Hele hele Türk sanat müziği...Başka müzik, başka tarz tanımam valla...
    hepiniz çok sağolun canlar.. :)

    YanıtlaSil
  6. Her kelimesi bir mana,
    Her çümlesi bir anlam,
    Her dizesi bir şiir, ama şiir gibi şiir.
    Şimdikilerin kelimeleri yanyana dizip, teknolojinin nimetlerinden faydalanıp müzik yapmalarına benzemez.
    Kemanı, tanburu, klarneti, udu herbiri ayrı bir meziyette çalgılarla söylenen şarkılar.
    Yüreklerinize emeklerinize sağlık.Figen abla sizin nezdinizde şahzınıza ve tüm katkısı olan arkadaşlarınızada binlerce teşekkürler..

    YanıtlaSil
  7. seramik bitiyor tiyatro, tiyatro bitiyor koro, süpersiniz.

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Özden dost,
    Sevgili Noblesse çook kocaman teşekkürler ediyorum...
    sanat sanat diye aklımı bozdum ben..
    Güzel sanat dallarının hangi birine saldırayım şaşırdım :)))
    yakında heykel atelyesine başlıyorum..Cumartesi ilk dersimiz var..
    orada öğreneceklerimi de hemen koşup sizlerle paylaşacağım...
    kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  9. Ablacım seni nazarlıcam vallaha.Maşallah ne kadar sosyalsin.

    YanıtlaSil
  10. ne güzel,ne kdr aktif ne kdr sosyalsin ablacım.bunca şey arasında hobilerinden ve üretmekten de geri kalmıyorsun,maşallah,allahım enerjini artırsın...konser de çok güzel olmuştur eminim....
    ayakkabı meselesi herkes için aynı sanırım.ben de öğrencilerin göremeyeceği şekilde masanın altında çıkarırdım ayakkabılarımı:)

    YanıtlaSil
  11. sevtapçığım çok teşekkürler ama benimki de anormallik...en ufak bir kârım olmaksızın deli gibi koştur koştur, bu da akıllı işi değil aslında..Allah bana akıl fikir verdin ne diyeyim :)))))

    perimasalim çok teşekkürler..ama dediğim gibi, benim halim de normal değil..ya utanıyorum söylemeye ama tuvalette bile hobi malzemelerim var orada da boş durmayayım diye..çıldırdım ben artık çıldırdım kesin :)))

    YanıtlaSil
  12. aayyy harikasınız Figenciğim; tebriklerrr :)))

    YanıtlaSil
  13. teşekkürler sevgili gulsen..harika olan sizlersiniz..

    YanıtlaSil
  14. hanendelerde sazendelerde harika ,keyifle dinledim ,not :)videodaki birinci sıradaki ilk bayan usulde yörük semaiye uymuyor :)2.sıradaki tam not aldı selamlar

    YanıtlaSil
  15. çok tatlısınız sevgili dikisdersi :)

    YanıtlaSil