17 Aralık 2010 Cuma

Eski gazetelerden geri dönüşüm...

Vay be..amma eğlenceli bir iş buldum :))))
Eski gazeteleri böyle şerit şerit yırtıp,elinizle bükün bükün,ip haline getirin....Ve bir yumak halinde hazırlayın...


Sepetimizin dibi yine katlanmış kağıt şeritlerden....


Bir alttan, bir üstten sepeti bu kağıt-ipimizle örmeye başlıyoruz..


Oy oy oy ne kadar eğlenceliiii :)))))


Ben yine bunu da çok büyük yapacağım...Küçük objeler beni kesmiyor :)







Vee tüm yüzeyini siyah ayakkabı boyasıyla boyuyorum ki iyice sağlam ve su geçirmez olsun...
Ay aklımı seviyim :))))
-
-
-

19 yorum:

  1. Yaaani, Figen, sana imreniyorum, ne güzel, bulduğun her fikri hemen uyguluyorsun, nazar değmesin. Benim gibi üşengeç olunce insan, sadece arşivine kaydedip arasıra bakıyor:))

    YanıtlaSil
  2. boş duramama hastalığı :))))))
    banucum vallahi boş dursam ölücem zannediyorum :)))

    YanıtlaSil
  3. Figen harika bir fikir bu .Bende yapmak istiyorum çok beyendim.Kağıda hiç tutkal sürülmüyor değilmi

    YanıtlaSil
  4. yok yok...sıkı sıkı ör gitsin..
    ben en son üzerinden tutkal-ayakkabı boyası karışımıyla şöyle bir geçtim ki su geçirmez hale gelsin...
    sağolasın esenim :)

    YanıtlaSil
  5. Figen ablacığım o boş duramama hastalığı ben de de var ama seninkiler bir başka her zaman değişik..sayende gazetelere bile farklı gözle bakıyorum, gazeteler her daim bulunurda eski mecmuaları falan atamaz oldum:)))

    YanıtlaSil
  6. Figen abla harika fikir.Not aldm, mutlaka deneyeceğim.Paylaştığın için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  7. nazanım, fiammacım sağolunnnn :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel fikir,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. "geri dönüşüm projeleri" derneği kurup senide başkan yapmak istiyorum figencim izninleeeee... :)
    emeğine-eline-fikrine sağlıkkkk...;)

    YanıtlaSil
  10. hep sizin yüzünüzdeenn :)))
    ne yaptımsa hep sizlerden görüp öğrenmiştiim..kanıma sizler girdiniz darmancığım :)

    YanıtlaSil
  11. ay bir harikasınız figenabla,size ve blogunuza bayıldım,gezerken kendimden geçtim doğrusu bir sepet,hastası olarak yaptıklarınız çooook hoşuma gitti..ellerinize sağlık...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. sevgili ladygreenriver çok tatlısınız :)

    YanıtlaSil
  13. ablam çok uğraştım ama yapamadım :) ne o gazete ipini ne sepeti başarmadım. seninki ayrı bir marifet ellerine ekelerine sağlık.
    Sevgileirmle.

    YanıtlaSil
  14. yok daha neler...ya çok kolaayy...sen hatta daha alasını yaparsın...
    yok ablam inanmam..sen ki o kadar marifetli bir kızsın..yaparsın vallahi de billahi de..
    kocaman öptüm seni :)

    YanıtlaSil
  15. Figen abla,gazete kağıdıyla ne güzel çalışmışsınız.Ben çok amatörce denedim,sizin adresi izninizle verdim.Emeklerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  16. aa merak ettim hemen bakmaya geliyorum.

    YanıtlaSil
  17. tam gazete kağıtlarını nasıl yapsam da kolayca örülecek hale getirsem derken paylaşımınızı gördüm 10marifette, hem fikir için teşekkürler, hem de ellerinize sağlık nefis olmuş :))

    YanıtlaSil
  18. teşekkür ederim gamzecim :)

    YanıtlaSil