5 Kasım 2010 Cuma

seramik kocamaaan küp

Bu sefer de dev bir küp yapacağım....
Önce tabanını hazırladım....



Sucuk yöntemiyle, elde yapıyorum.....
Sucukları birbirlerine ve tabana, yapıştırarak ilerliyorum.....


 Yapıştırma işlemi şöyle:

Önce çentikler açıyorum..Sonra çamuru tutkalmışçasına sürüyorum..Sonra da yapıştırma işlemini yapıyorum...



Şu anda çamurum fazla yumuşak..O yüzden fazla yükseltemeyeceğim bugün....


Sucukları hazırlayıp,kat kat yükseltmeye devam ediyorum küpümü...


Kocaman olacak bu....Aslında tornada da yapılır..Ama önce elimle yapmak istiyorum :)


Bugün daha fazla devam edemem...Yoksa şu an yumuşak olan çamurum bu yüksekliği taşıyamayabilir.....


Bu şekilde 1-2 gün bekleyip,çamurum sıkışsın, biraz nemini kaybetsin..
Bu çalışmamı da naklen kaydettiğimiçin, devamını yaptıkça, son şeklini buraya eklemeye devam edeceğim.....

2 yorum:

  1. Eminim eskilerin altın köpü haline gelcek:).C.A.Y

    YanıtlaSil
  2. altın küpü :)))
    bu zamanda bu küpün içini altınla doldurabilecek babayiğit düşünemiyorum valla :))))
    ama kimbilir belki de Allah söyletmiştir :)))

    YanıtlaSil