5 Kasım 2010 Cuma

seramik kadın heykeli

Güzel bir kadın heykelciği yapayım....
Gerçi benim güzel anlayışım biraz farklıdır ama :)))))))))


Önce sadece ebatlarını kararlaştırıyorum....


Tamam..Bu ebatta olsun....


Şöyle otursa mı acaba?


Çok kabaca bi başlıyorum....


Hay Allah ! Çamurum da fazla cıvık...Rahat çalışamıyorum...


Ben bunu bu kaba haliyle bir kaç gün beklettinüm.Çünkü çamurum fazla yumuşaktı...


Eveeeettt..Bir kaç gün sonra devam ediyorum...


Saçlar, gözler filan eklendi....


Eller ayaklar tekrar elden geçirildi....


Ayıptır söylemesi ben çirkin severim.....Vallahi ciddiyim :))))))


İstesem güzel bir kadın yapabilirdim...Ama bana çirkin kadın daha güzel geliyor :)))))


Bitti....Artık kurusun :)

11 yorum:

  1. Figeeen, nerelerdesin sen, özledim seni :)
    Gene dönmüsün "nü" çalışmalarına bakıyorum. Evleri naaptın ?

    YanıtlaSil
  2. ne zor bir iş bu figen abla.Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  3. banucuk bizim 10marifetteyim artık...
    geldim canım..ben hiç sizlerden, daha fazla uzak kalabilir miydim ? :)))
    evler ona buna gitti be canısı :))))

    anekzura'cım teşekkürler bitanem benim :)

    YanıtlaSil
  4. Seramik kadın heykeli başlığının altındaki güzellik anlayışını okuyunca bastım kahkahayı yine bir ucubik kadın geliyor diye... Seni ve ucubiklerini seviyorum napim:)))
    Ayy bir yaz gelsin, nasıl evler yapacağım nasıl camura batacağım bir görün siz:))

    YanıtlaSil
  5. fiammacık sen gelsene bana..beraber biraz çamur oynayalım :)
    çok ciddiyim :)

    YanıtlaSil
  6. Bu oturmayı bilmezden eminim bir kaç gün sora ser bakışlı bir başka güzel eser çıkacak:)
    C.A.YILDIRIM

    YanıtlaSil
  7. En uzak gidebildiğim mesafe bu sene banucam oldu Figen ablacığım o da Mügeciğim sayesinde.
    Hayal etmesi bile guzel ,inşallah bir gün kapını tıklatırım:))
    Yazları ev müsait oluyor kirli işler icin bu yüzden Allah nasip ederse bu yaz yazlığa gideceğim şu çamurlara bulanmak icin özellikle

    YanıtlaSil
  8. ablacım yine mi çamurlandın kız bu ne hal böyle :D artık iyice aştın da insan heykellerine mi başladın kız, oh ne güzel kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  9. vallahi gel....
    biz seninle boş mu dururuz?
    düşünebiliyor musun, yayarız hamurları, çamurları..öyle güzel çalışırız ki...
    ben seni yirim yirim fiammacık...

    YanıtlaSil
  10. sibelcik ben yine pis kız oldum :)))
    elim yüzüm kil içinde sürekli...
    ama aramızda kalsın bu kil cilde çok iyi geliyor :))))
    sağolasın bitanemmm :)

    YanıtlaSil
  11. Bu oturmayı bilmezden eminim bir kaç gün sora ser bakışlı bir başka güzel eser çıkacak:)
    C.A.YILDIRIM

    oturmayı bilmez!!!!!!!
    ne sevimli demişsin arkadaşım...hala gülüyorum yaa :)))
    bu bir bitsin göreceksin bak ne cici kız olacak :))))
    lütfen bittiğinde yine bak :)))

    YanıtlaSil