25 Kasım 2010 Perşembe

Çöpe atmayıp değerlendirelim...

Sürekli aynı marka zeytin alıp kullandığımız için, kutuları böyle birikip duruyor..
Kutuları kapaklı ve çok sevimli ama, şu marka etiketi var ya...Baskı olarak konulmuş kutulara..Ne yapsam çıkmıyor......Bu etiketi yok edebilsem, kutuları  başka amaçlar için kullanmak istiyorum....



Şu peçetelerle bir deneme yapsam diyorum.....


Acemice bir deneme olsa bile. kutunun üzerindeki etiketlerden kurtulmama yaradı ya...Bu bana yeter...


Aynen bu şekilde 6 tane kutuyla bir takım yaptım...Boş bir zamanımda da üzerlerine Tuz-Karabiber-Kırmızı biber  falan filan diye yazacağım...


Şimdilik üşeniyorum...Bir ara yaparım üstlerinin yazılarını :)))


Biz aynı marka zeytin kullanmaya devam ettikçe şu kutular daha çoook birikir :))))


Valla çok da güzel olmasa da, en azından işe yarar bir geri dönüşüm oldu :)
-
-

2 yorum:

  1. Kapaklarını da halletsen sanki figen abla :) ne güzel olurlardı. :))

    YanıtlaSil
  2. ilk denemem bunlar cankız..
    şimdi bakıyorum da nefret ediyorum :)))))
    yine de sağolasın canlar canı :)

    YanıtlaSil