1 Ekim 2010 Cuma

Amigurumi bebek örüyorum (Fatma bebek)

Bu sefer daha çok özenmeye karar verdim...



Elimin ayarı yok ki..Yine kollar bacaklar çok uzun kaçtı :)

Sanki basketçilerin boylarını model alıyorum sürekli :)



Amaan pek bi suratsız oldu bu :)


Yüzünden bunalım akıyor..Depresif bir surat oldu :)))


Hiiii!!! Tıpkı Hande Yener !!!!! Bana mı öyle geliyor, yoksa Hande Yener'e mi benzdi yüzü???
Hem de kocaman, oturduğu koltuğu dolduruyor baksanıza :)


Bunu da çok severek ördüm :)


Suratsızlığının haricinde, gerisi fena olmadı di mi?



Umarım beğendiniz :)

11 yorum:

  1. Merhaba
    Yine çok güzel bir bebek olmuş,tamam maket evlerden sonra bir de bebek yapmaya karar verdirtiniz:))) yazılarınızdan anladığım kadarıyla hiç de suratsız değilsiniz bence
    Askusvar
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ediyorum sevgili askusvar...
    adsız girince ben senin bloğuna ulaşamıyorum.
    blog adresini rica edebilir miyim can?

    YanıtlaSil
  3. Maalesef benim bloğum yok , sanırım o yüzden üye olamadım adsız olarak kaldım:))
    Askusvar,
    bu arada adım Fatoş

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    Şimdi blog açtım ama içi henüz boş, zaman içinde dolduracağım:)))

    YanıtlaSil
  5. ah...fatoşum çok sevindim ablam :)
    bu bloğu yaparken gizli meleklerimden biri fiamma idi...o şahane bir dost..o kadar çok şey öğretti ki bana...
    hadi fatoşum senin bloğu düzenlemeye..seninle blog komşusu olucaz yaşasın :)

    YanıtlaSil
  6. Çok beyendim bebeğinizi.Özellikle ayak parmakları olması bir ayrıcalık vermiş bence.Peki adı ne?

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim çok sevinirim iki parça koydum bloğa deneme amacıyla, şimdilik:)))

    YanıtlaSil
  8. Figen abla harikasın, birbirinden güzel çalışmalar yapmışsın, evlerine de, resimlerine de, bebeklerine de bayıldım.

    YanıtlaSil
  9. canlar çok teşekkürler ediyorum sağolun...
    Esenciğim çaktırma bu bebek işinde seni örnek alıyorum :)
    bu bebek Figen bebek..şakacıktan bu benmişim :)))
    çok uğraştım bana benzesin diye ama hiç alakası yok :)))
    Esencim,fatoşçum,ay-sr'cim çok teşekkür ediyorum :)
    fatoşum hemen geliyorum bloğuna :)

    YanıtlaSil
  10. Her bir bebekte bir başka özgünlük var.. böyle bebek olmak varmış:)
    Yüreğine sağlık sevgili Figen

    Can Abdullah YILDIRIM

    YanıtlaSil
  11. aa teşekkürler ediyorum sevgili dost...

    YanıtlaSil