2 Ekim 2010 Cumartesi

Amigurumi bebek örüyorum (Ayşe bebek)

Aslında yeni keşfettim hazır göz-ağız  satıldığını.Malum küçücük bir yerde yaşıyorum.Buralarda öyle her aradığınızı bulamıyorsunuz.
Hazır bulmuşken denemeliyim diye hemen yeni bir bebek ördüm...
Yalnız kızmayın ama ben bu hazır ağız-göz kullanmayı hiiiç sevmedim.Bebeklerin yüzleri sanki bunlarla daha karikatüristik oluyor..Ve bunları kullanıyorsak, hep yaptığımız bebeklerin yüzleri de birbirine benziyor..
Bunun altındaki  bebeklerin göz ve ağızlarını elimde yapmıştım..Sanki daha bir karakter verilebiliyor elde yapınca.


Saç rengini görünce lütfen ÖÖĞĞKKK demeyin..Bu ebrulili ipten başka ipim kalmamıştı..Ve yarını bekleyecek sabrım yoktu...Bunun da saçları böyle olsun dedim :)


Valla annem duymasın ama bu bebeğe kıyafet dikicem diye gül gibi eşofmanımı kestim :))))
Bu kırımızı beyaz  bluzün gövde kısmı, benim eşofmanın kollarından yapıldı :)))))
Hanımefendinin pantolonu da benim eski kottan...:)


Ebatları konusunda şaşırmayın ve artık alışın lütfen.Ben ufak çalışamıyorum.İlla böyle dana gibi olacak....Yine kocamaaan oldu...


Bu yüz içine sindi mi diye soracak olursanız, ne yalan söyleyeyim hiç sinmedi...Yok, ben bi daha bu hazır yüz malzemelerini kullanmayacağım :(


Şu kulakları var ya? Aynen normal insan kulağı gibi olsun diye bir elimde ayna, habire kendi kulağıma baka baka ördüm :))))


Şu burunu yapabilmeyi anca öğrenebildim..Bir sonraki çalışmamda burnunun yapımını detaylı olarak fotoğraflayayım...


Sanki biraz bana mı benziyor ne? :)))))


Kepçe kulakları hariç biraz beni andırıyor gibi sanki :))))


Şimdi derhal bu Ayşe bebeği hediye edecek minik bir kız bulmalıyım :)

4 yorum:

  1. Tıpkı normal hayat gibi bazıları esas duruşta beklerken bazıları uzanmış rahat ediyor bazılarınınde elleri bağlı düşünüyorsanki :)
    Harıkasın can valla İşte sanat bu

    Can Abdullah YILDIRIM

    YanıtlaSil
  2. aaa sevgili dost sen de mi buralardaydın?
    çook kocaman teşekkürler ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. canım ablam ellerine sağlık ne kadar güzel olmuş:)

    ben ankaralı oldum ablam artık, iş buldum çalışmaya başladım, üç haftaya kadar eşimle eşyalarım da gelecek buraya:))) evde oturup birşeylerle oyalanırken birden muhasebeci oluverdim:)))

    şu anda yeni hayatıma alışmaya çalışıyorum, alıştıkça bloglara daha sık girerim, öpüyorum seni ablacım:))))

    YanıtlaSil
  4. sen bir deniz kızıydın Işıl'ım..Ankara sana çook kuru gelecek ilk zamanlar...ama sonra alışacaksın..çok yer gezdiğim için tecrübe konuşuyor,dinle ablayı :))))
    bir boş zamanında da bana gel bitanem..
    ah biz seninle ne resimler yaparız...
    teşekkür ediyor,yeni hayatın öncekinden çoook daha güzel olsun diyor, sevgiyle öpüyorum ablam...

    YanıtlaSil