3 Nisan 2011 Pazar

Seramik pano -2-

önce çamurdan bir plaka açtım ve üzerine yine çamurdan kayık,tekne, iskele vb. çizip,gerekli yerleri çamur yapıştıra yapıştıra boyutlandırdım...






tüm düzeltmeleri bitirdim. üzerini naylon poşetle örtüp,yavaş yavaş kurumaya bıraktım.



tamamen kuruduktan sonra,fırınlandı...ve pişme işleminden sonra fırından çıktı...



Eyvah ! fırında sağ üst köşesi, çatlamış.tam fırından çıkartıp elime aldım,bir de kırıldı o çatlak kısımdan :(




burayı yapıştırmam lazım :(




seramik kırıklarında çok güçlü bir yapıştırıcı kullanmak lazım.kurstan yarım saat izin alıp gidip yapıştırıcı aradım...ve zor buldum bunu...(çok güçlü yapıştırıcı.kutuda 2 ufak tüp.ikisini eşit oranda karıştırıp öyle kullanıyoruz.kutu fiyatı 2 TL.)
yapıştırdım.
bu yapıştırıcının da ne kötü bir rengi var..simsiyah sırıttı panoda..ama çok da sağlam tuttu iki parça birbirini...




haydi şimdi benim usulden boyayalım.
önce siyah ayakkabı boyasıyla boyuyorum.




iştee..kapkara oldu...




şimdiii...
ne yapıyoruz biliyor musunuz canlar?
ahan da bunu...





şu bakır yaldıza bayılıyorum valla...(bronz yaldız da muhteşemdir haberiniz olsun)
işte son hali arkadaşlar (yanındaki tabağı da ben yaptım..geçenlerle sizlerle paylaşmıştım)





bence fena olmadı...ya sizce?


5 yorum:

  1. çok hoş olmuş, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok güzel bir çalışma yapmışsınız. Ellerinize sağlık..:)))
    Merak ettiğim ayakkabı boyası sıvı olanlardanmı yoksa krem gibi olandanmı.?sonradan kabarma felan yapmıyormu?

    YanıtlaSil
  3. hocam bu krem gibi olan..yok hiç bişey olmuyor..hele bir de vernikle geçi,yorum üstünden ki, taş gibi oluyor :)

    her iki dosta da teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. bakır yaldız çok güzel bir hava vermiş.Sanki son resimde bakınca kendiliğinden bir gölgeleme yapmış gibi kendimi iskelede gibi hissettim cidden :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. ama biraz fazla kara olmuş di mi?
    ben bu panoyu yeniden bi ele alayım...
    sağolasın cemremmmm :)

    YanıtlaSil