5 Haziran 2010 Cumartesi

Maket köprü











4 yorum:

  1. Burası sizin evin girişi mi bunu sen mi yaptın, ay biraz da açıklama yaz figeeen, üşenmeee:)

    YanıtlaSil
  2. olar :))))
    bunu 10marifete daha açıklamalı ekledim canısı....
    arkadaşımın dükkanının hemen önü...çimento ve alçıyla yapmış eşi...
    çok alçakgönüllü adam,kimseler görmesin istedi,ama ben silah zoruyla resmini çekip yayınladım :))))
    ama çok güzel di mi? :))))
    bu iki köprünün altlarından şarıl şarıl sular akıyor banucuk...

    YanıtlaSil
  3. Harika bende senin marifetlerinden biri zannetmiştim Figen.Çok beyendim

    YanıtlaSil
  4. öncelikle hoşgeldin esenciğim :)
    bunları yapan,arkadaşımın eşi...
    bak görüyor musun,bizler mairifetsiz adamlarla evlenmiyoruz bile :))))
    sevgiyle öpüyorum seni can :)

    YanıtlaSil